marți, 11 octombrie 2016

Ziua Internaţională a Fetelor

Ei, da! Aţi trăit s-o vedeţi şi p-asta!O misogină scrie despre fete de Ziua Internaţională a fetelor.
În calitate de misogină de talie mondială, cunoscută în toate mediile pentru opiniile ei de mare angajament, am fost nu doar o dată întrebată de câte un elev care voia să-mi dea la operaţie: Eh, şi ce aţi fi făcut dacă nu aveaţi băieţi, dacă aţi fi avut fete?
Iete, un rahat făceam! Ce să fac? Le-aş fi pupat tălpiţele şi le-aş fi supt degeţelele, exact aşa cum am făcut-o cu băieţii mei, le-aş fi căutat haine care să le pună în evidenţă culoarea ochilor şi blondul părului, le-aş fi făcut bunătăţi şi le-aş fi mângâiat când erau bolnave sau sănătoase, treze sau adormite, răutăcioase sau blânduţe, întocmai cum am făcut şi când i-am crescut pe băieţi.
Sigur că dorinţa de aduce pe lume copii este în mare măsură una egoistă, dar aceea de a avea băieţi nu a fost aşa. Pentru mine personal, poate că ar fi fost mai bine să am fete; sunt, de multe ori, mai docile şi mai ordonate decât băieţii, sigur sunt mai ataşate de părinţi şi comunică mai bine cu mamele, păstrează mai mult şi mai bine relaţia cu familia.
Nu mai spun câte am fi făcut împreună prin bucătărie, templul meu pe care nu-l împart cu băieţii care-s total dezinteresaţi de asemenea activităţi pe care le califică drept ,,mămeşti". Cel mai probabil fetele nu ar fi găsit niciun motiv pentru care să mă ,,deranjeze" de la treburile casnice, dar aşa am eu iluzii când mă mai gândesc what if.
De Ziua Fetelor recunosc: NU AM VRUT FETE FIINDCĂ VIAŢA LOR E MAI GREA.
Ia, nu mai strâmbaţi atâta din nas că ăsta e adevărul! Dacă sunt urâte, viaţa e de cele mai multe ori necruţătoare cu ele şi comentariile pe care le vor auzi le vor face biata existenţă încă şi mai mizeră.
Poate au noroc şi sunt şi proaste. Aşa măcar nu-şi dau seama când sunt ciuca bătăii de joc, nu? Şi slute şi proaste ca noaptea, deja sună a blestem drăcesc şi parcă nici mie nu-mi vine să mă gândesc la aşa o perspectivă.
Atunci frumoase şi proaste. Băbăete, nici nu ştiu ce să spun la asemenea gând. Adicăăăă...aşa...un fel de Bianca Drăguşanu? Şi care e gheşeftu'? Oricât de decorativă ar fi o femeie, inevitabilul se întâmplă, timpul trece şi nu întotdeuna în favoarea ei. În plus, nu cred că duce lumea lipsă de femei ca bibelourile: lucioase peste fire şi tot aşa de goale la interior. Deci- PAS!
Frumoase şi deştepte? Păi, cine naiba o să creadă că se poate? Majoritatea nu se vor deranja măcar să verifice dacă ambalajul vine şi cu ceva subtanţă cenuşie la mansardă, ba chiar vor refuza să accepte evidenţa, continuând etichetarea stupidă- Moamăăă, ce bucăţicăăă!
Deştepte şi urâte? Uite o combinaţie destul de reuşită. În mod tragic, s-ar putea să fie tocmai acea mermeleală pe care să fie mai toţi dispuşi să o accepte- Măăăiii, sărăcuţa de ea! Ce femeie deşteaptă, dom'le! Măcar umpic să fi fost mai chipoasă, parcă altfel ar fi stat lucrurile. În plus, cu minunile pe care le poate face acum machiajul, unsă bine şi retuşată, o urâtă deşteaptă sigur ar reuşi să se pună în evidenţă mai bine decât o proastă frumoasă.
Vedeţi câte dileme pot să apese existenţa unei fete? La ele se adaugă silueta, stilul, părul şi câte şi mai câte.
Pe când bărbaţii trebuie ,,să fie oleacă mai frumoşi decât dracul:" Şi dacă au o burtă de bere care ar ruşina o femeie gravidă în ultima lună, tot simpatici par, nu-i aşa?
Cum adică au curu' mic? Păi, ce le trebuie mai mare? Ce ei sunt femei să conteze dacă au sau nu pulpele suficient de musculoase ca să poarte pantalonii ăia mulaţi? Ete naaaa, şi ce dacă picioarele lor sunt asemenea unor grisine necăjite storcite în cracii pantalonilor care par direct pictaţi pe piele!
Mai ziceţi o dată! Ăăăă, de ce sunt băieţii ridicoli cu pantalonaşii de trening lipiţi de părţile anatomice? Ah, da, aveţi dreptate că nici nu prea au de ce se lipi nădrăgeii de tricot. Şi cui îi pasă? Offff, nu pricepeţi nimic- sunt BĂIEŢI şi la ei pot să arate oricât de tâmp cu ghete roşii de motani încălţaţi şi budigăi de tricot adânc vârâţi sub limbile belite ale ghetelor muiate parcă în vopsea de ouă.
Ia, imaginaţi-vă o tânără burtoasă cu bluza înfiptă în pantalonii îngropaţi în şuncile de pe burtă şi ciuboţele de plastic colorat în simteală! Sigur că s-ar întoarce nenumărate capete după ea şi nu puţine ar fi comentariile ce i-ar fi adresate.
Să ridice mâna cine a auzit vreodată să fie un bărbat aprostrofat pentru gusturile lui de căcat, pentru pântecele care i se revarsă generos peste budigăi sau pentru gusturile lui dubioase în materie de hair styling. Vedeţi acum de ce nu am vrut eu fete? Ca să nu le pipăie nimeni pe stradă sau în înghesuiala transportului în comun; ca să nu le îndemne nimeni pe stradă sau în parc să performeze servicii sexuale unor masculi fără control sau bun-simţ; ca să nu se lupte cu sisteme revolute care încă mai cred cu străşnicie că bărbaţii merită salarii şi poziţii mai bune în firme conduse tot de bărbaţi.
Nu vă place că-s misogină? Cum dracu' să nu fiu când văd atâtea fete care în loc să-şi trăiască adolescenţa cu bucuria acelei frumuseţi pe care doar vârsta ţi-o poate da, se ung cu asemenea cantităţi de machiaj, de nu mai rămâne nimic din trăsăturile lor nealterate încă de trecerea vremii?
Cum să-mi treacă misoginismul când ştiu câte adolescente trăiesc în umbra unor ,,masculi" feroce cărora le permit să le decidă viaţa, plimbările, ieşirile cu prietenele, excursiile sau chiar participarea la Balul Bobocilor sau la cel de absolvire?
Sunt misogină? DA! Am mare boală pe toate cele care nu îşi cunosc drepturile şi nu şi le cer. Nu le suport pe cele care îşi vând tinereţea ca pe o halcă de carne cui oferă mai mult. Nu-mi plac femeile care nu-şi înţeleg puterea, rolul formator şi responsabilităţile pe care le au faţă de alte femei.
E Ziua Internaţională a Fetelor şi nu ştiam de ea, căci  abia în 2012 a început să fie sărbătorită pentru ca lumea să devină mai conştientă de drepturile fetelor, multe vândute ca o marfă, abuzate mai ceva ca animalele, controlate ca deţinutele, anulate ca nişte rebuturi biologice.
LA MULŢI ANI FETELOR MELE DE LA ŞCOALĂ!
LA MULŢI ANI TUTUROR FETELOR! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu