marți, 15 februarie 2011

Creative monkeyz

Am auzit poate de mii de ori cliseul lumii descoperite prin ochii propriilor copii, redescoperite prin ochii lor etc. Nu-mi amintesc sa ma fi trezit vreodata spunindu-mi ohhh, iata ce frumoasa e lumea vazuta de fiul meu! ahhhh, cit de fresh e perspectiva lui asupra acestui lucru pe care ca o proasta eu il vedeam asa strimb....Bull shit! Bull shit major! N-am redescoperit pina acum lumea prin ochii niciunuia dintre ei, dar cu siguranta am descoperit tot felul de alte tembelisme. Happy threee friends sau site-ul Creative monkeyz sunt doar doua dintre nenumaratele surse de amuzament online pe care le datorez lui Matei. Inainte de a incepe aceasta postare am ris cu lacrimi, zgomotos si nestapanit urmarind citeva dintre clipurile cu FOCA si mi-am spus ca macar din cind in cind avem nevoie sa ne hlizim prosteste, fara vreun mare motiv, vulgar, lipsit de substanta umorului ce ne-ar placea in mod normal, sa ridem pur si simplu. Ca exercitiu facial, ca forma de fitness a mintii si sufletului si asa prea abatut de cotidian. Sub rafalele neiertatoare ale crizei economice, crizei de constiinte si cunostinte, de morala sau bun simt, ma apar uneori rizind pina la delir in fata calculatorului la care ma conectez din ce in ce mai des ca personajele din Matrix, aproape fizic.
Nu-s sigura ca nu am ajuns sa contribui la nebunia din jur, caci de ea sunt sigur atinsa, dar chiar si asa va sfatuiesc sa accesati site-ul Creative monkeyz. Poate veti ride si voi, iar daca nu o veti face, incercati alt site, dar rideti. Nu ar fi mai bine sa schimbe reclama sociala de la TV: Pentru sanatatea dumneavoastra mintala rideti minimum 2 minute pe zi?
PS. Mi-am dat seama ca daca ma citesc elevii mei, habar n-au ce dracu e Matrixu asta, asa ca pentru elevii mei mai am o sugestie: dupa ce rideti cu FOCA, descarcati si filmul Matrix de pe torenti. Macar prima parte. Pliiiiiizzzzzzzzzzzzzzz.

Un comentariu: