luni, 7 februarie 2011

Welcome 2 me!

Hi everybody in the cyber space. Not that there's a soul aware I'm here.The newest kid on the block. Am I here to stay? I wonder.

 Pentru cei care nu vorbesc engleza, e deja evident ca inca un deranjat a patruns in spatiul virtual, tipind in engleza si urindu-si bun-venit, ca orice alienat ce stie ca nu are cine-i raspunde.
E evident ca sunt prof. de engleza? Daca nu, ati aflat-o acum; predau engleza in Bucuresti de ...15 ani, sorry, chiar 16ani, si mi-au trebuit cam 2 ani sa ma hotarasc sa fac aceasta postare. Nu engleza m-a impiedicat s-o fac, ci teama mea de spatiul vid al calculatorului in care se petrec lucruri care mai de care mai interesante a caror intelegere imi scapa insa. Frica de cyberspace-ul in care totul devine brusc posibil si posibil intr-un fel pe care nici nu mi-l pot macar imagina, in care totul risca sa devina penibil, in care obscurul identitatii proprii are destule oportunitati sa iasa la lumina sub protectia anonimatului, in care tu nu mai esti tu, iar eu isi pierde orice relevanta.
Am dat-o in SF-uri? Daca-i asa, e mai mai usor sa spun ca scriu pentru parintii ca mine, disperati de rapiditatea cu care le cresc copiii, pentru profesorii tineri si nu prea, crazed/ innebuniti de incapacitatea crescinda de a mai relationa cu o generatie de aparent bezmetici, pentru cei care nu mai gasesc decit arar vreo placere in practicarea meseriei pe care o adorau cu doar citiva ani (citeva luni?) in urma, pentru pustimea care are mii de intrebari si pe nimeni sa-i raspunda, pentru copiii mei (Matei si Pavel), si mai ales pentru MINE.
crazed English teacher e doar un nume in spatele caruia se afla (era cit pe ce sa scriu ascunde) un om care pune intrebari sau raspunde intrebarilor altora cind poate si are raspunsul. Eu sigur am nevoie de voi, daca si voi aveti nevoie de mine...asta ramine de vazut.
AAAAAAAAAAHHHH Am uitat sa spun ca Nu scriu cu I din A.Deranjeaza?

6 comentarii:

  1. nu deranjeaza, bine ati venit! I'm looking forward to reading your blog (ex)teach!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravos, natiune! Te pusei in blogrollu meu, ca meriti urmarita!

    Cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. teaaach!!!!niciodata nu ati deranjat:D:D.ma bucur sa mai aud(sa vad) ceva din partea dvs:D:D.miss you.

    RăspundețiȘtergere
  4. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere